tisdag, januari 02, 2007

Värme

Om det hade undgått någon, vilket jag inte tror, så var det Ternheim på Katalin som var den största konsertupplevelsen för mig i år. Rent konsertmässigt var det underbart och sen hade det hela fått en för mig väldigt speciell och personlig inramning. Alla konserter i höst har jag känt att jag verkligen behövt, men den här blev mycket speciell. Det var nästan overkligt allt det där runtomkring. Som jag lite tamt har uttryckt det; "det värmde". Men vadå, det gjorde ju det! Musiknörden i mig slog väl frivolter. ;) Ärligt talat var det dock inte nörden som stod i centrum då.

På tal om fil, som min gamla chattkompis Reva brukade säga, så ska jag klippa mig imorgon förmiddag. Vi får se hur mycket som åker av. Jag borde sova nu i alla fall om jag ska orka upp. Sov så gott! (Eller godmorgon om ni hellre vill ha det så när ni läser...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa likadan frisyr som jag har.

S. sa...

Det blir så kallt om öronen då.