söndag, januari 14, 2007

Tuttblogg

Jag tycker ni ska läsa den här krönikan av Kitty Jutbring. Och så funderar jag på om jag inte skulle ha önskat mig ett Tuttmemo. Fast det är klart att jag är ju inte samma hejare på memory som jag var i treårsåldern. Men det kanske inte gör nåt? Jag lär ju inte spela mot nåra treåringar. Skulle jag mot förmodan göra det så kanske jag kan hoppas på att ha större koll på tuttar än dom har?

Nu ska jag laga mat. Sen ska jag pyssla. Jag kanske skulle ha köpt bragokex? Har i och för sig nåra gamla digestivekex hemma, det kanske går lika bra. Fattar ni inte? Men läs körnikan då.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, skön krönika! Hur gick det med pysslandet då?! ;)

S. sa...

Mm, mer Kitty åt folket! Mer hängbröst också kanske? Kom att tänka på dig precis faktiskt eftersom dom pratar om gasspisar i Stockholm på ABC. ;) Du jag har inte riktigt kommit igång med pysslandet på allvar men dan är ju inte slut än. Ska stryka lite nu tror jag!

Anonym sa...

jag spelade det på nätet.. lättare att komma ihåg ett par schyssta rattar än tråkiga bilder på nå taffliga mönster :)
- mansgrisen har talat :)
Och frukta icket snart är snoppimo här...

Anonym sa...

Hur tidigt är inte Kitty uppe egentligen. Brukar inte tidningen komma vid fyra på morgonen. Skulle min partner väcka mig så tidigt med frukost skulle jag bli sur. Hängbröst eller inte. ;)

S. sa...

Haha, men det var väl för att illustrera ett exempel! Eller så var tidningen sen den dagen, eller så skulle dom upp jättetidigt, eller så var det någon sån värdelös tunn lokal reklamfinansierad grej som damp in mitt på dan. ;)