söndag, januari 21, 2007

Tråkmåns

Jag bangade en fest ikväll som jag hade lovat att gå på. Kände på mig redan igår att jag inte skulle orka men imorse handlade jag vin och la på kylning "ut-ifall-att". Två tidiga mornar efter mycket lite sömn. En hektisk men trevlig dag igår. I förmiddags grejades det sista med dator och sladdar och sånt och sedan somnade jag. Och sov och sov. Sedan har jag mest hängt. Kollat lite på tv (nu när jag äntligen kan se lite andra kanaler) och installerat lite grejer i datorn. Inte städat, inte ställt i ordning alla böcker och sånt som är en röra efter allt stök. Lyssnar på P3 Guld och har precis tagit mig en dusch. Så jävla skönt. Ska gå och lägga mig snart tror jag. Läsa tidningen eller så. På tal om tidningen. I UNT kan man se bilder och webb-tv från vår examen. Lite kul. Imorrn ska jag fixa lite. Göra kompletteringarna på examensarbetet så det blir klart. Sen ska jag hälsa på Pite-L. och Haparanda-H. i deras sprillans nya plejs. Men först ska jag sova. Aaah.

Inga kommentarer: