måndag, januari 01, 2007

Konserter 2006

Nu har jag funderat lite och jag tror jag har kommit ihåg alla. Har inte rätt almanacka här så jag kan kolla. Kommer inte ihåg alla datum heller men ordningen ska vara rätt i alla fall, i stort sett. Som om dom flesta av er bryr er om vilket...

2006

Lisa Ekdahl, Katalin
Lars Winnerbäck & Hovet, Berns
Cardigans + Montys Loco, Nalen
David & the Citizens och Loney, Dear, Popaganda
Laleh, Vapnet, Tiger Lou och lite Lena Ph, Gatufesten
Lars Winnerbäck & Hovet + Christian Kjellvander, Parken Sundsvall
Laleh + Stefan Sundström, Universitetsaulan
Ane Brun & DMF String quartet + Nina Kinert, Katalin
Hello Saferide + Maia Hirasawa, Katalin
Anna Ternheim + Tomas Andersson Wij, Katalin
Anna Ternheim + Tomas Andersson Wij, Annexet
Moneybrother, Katalin

Mer eller mindre planerade inför 2007
...med förhoppning om ett bra konsertår

Tingsek, Katalin
Ane Brun, Rival
Laleh, Debaser Medis
Tomas Andersson Wij, Rival

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kathryn Williams pratade vi ju om...

har jobbat och ätit chips. godnatt.

S. sa...

Jäpp. Kom bara inte på exakt vad hon hette för jag blandar ju ihop henne. Så hon försvann. :P Men jäpp, vi ska kolla upp!

Chips är bra. Sömn också. Natti!