lördag, januari 20, 2007

Examen

Yeah man, då har man tagit examen 1 av 2 då och fått promenera i domkyrkan och fått diplom i näven. Inte så illa pinkat om jag får säga det själv! Lite coolare hade det varit med universitetsaulan tycker jag, men den måste ha varit upptagen eller nåt. Hade klarat mig ganska bra utan Jesus närvaro. Men det var trevligt alltihop och jag var så snygg i min nyaste kjol, Frida Kahlo-tröja och grönt halsband. Lyste även upp domkyrkan med min gröna väska från Nörrebro.

Så har det dragits lite sladdar och grejats här hemma och jag kan se tv-kanalerna jag pröjsar för och jag har fått en mer kompetent dator. Sedan har jag också fått mig en restaurangmiddag och lite sånt i sällskap av päronen. Nu ska jag sova, för om sju timmar ska jag bli bjuden på hotellfrukost. Kom på att jag inte ätit hotellfrukost sedan jag praoade i självserveringen på Scandic/Folkets Hus när jag gick i nian. Så det är hög tid!

Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hotellfrukost är det bästa!

S. sa...

yes! om jag hade varit piggare och i bättre form (och inte mätt sen kvällen innan) hade jag kunnat äta ännu mer. det grämer mig nästan. ;)