söndag, januari 07, 2007

Hem

Nu åker jag hem till mig och mitt och mina instrument.

Dom där dagarna innan jul känns alltid lite bättre än dom här efter tycker jag. Jag vill komma hem och slappa nu men det går inte för sig heller. Men nytt år. Två examina ska tas. Stoltheten ska grävas fram. Dom bra stunderna ska bli fler och mer stabila. Nog för att hösten och vintern har varit ett mörker men om jag tänker efter ordentligt så har jag ju ändå rört mig någonstansifrån sedan augusti. Måste bara påminna mig själv om det. Ni kanske inte tror mig, även om jag har försökt övertyga en del av er om det, men egentligen spelar det inte någon roll vad någon tror bara jag lyckas komma ihåg och tro på det själv.

Jag har blivit erbjuden en weekend i Madrid. Det finns några där som vill ge mig en säng i ett gästrum, solsken, god mat och skratt bara jag tar mig ner. Känner dom i stort sett inte, men jag ska ta mig en allvarlig funderare. Viva España!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Madrid låter ju superkul! Du måste åka!

Anonym sa...

ey har du någon anledning att inte åka?

S. sa...

M> Jäpp!

Tack tjejer! :)

Anonym sa...

Klart du ska åka.
Jag måste också komma iväg på nån resa.