torsdag, januari 18, 2007

Ljus

Snart drar konsertsvängen igång igen. Ska bli så skoj!

Biljetter är fixade till:

Laleh
Ane Brun
Tomas Andersson Wij
Regina Spektor

De tre första ska jag och H. på och den sista hänger M. och hennes polare E. med på.

Tingsek uteblev tyvärr för min del men Kathryn Williams kanske skulle kollas upp. Och sedan är Lisa Ekdahl planerad även om inte biljetterna är inhandlade.

Imorgon tar jag examen. Jag hade önskat att jag var lite mer laddad för det, men det ska bli kul. Lite mer regelbunden sömn och mat så ska det väl bli ordning på mig nu också. Det är lätt att få för sig att man inte är sådär jätteberoende av att det funkar, men det påverkar mig rätt mycket. Det går inte att bli glad om man inte sover och äter. Inte blir jag roligare att ha och göra med heller.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en ny låt och video utlagd på TAW:s hemsida, "hälsingland"

Grattis och lycka till ang. imorgon!

Anonym sa...

Grattis till Examen!!!

Anonym sa...

Grattis! Jag forvantar mig en annons i ST ;)

S. sa...

Linton> Visst är den fin låten? Han urpremiärade med den på Katalin när jag såg honom och sen verkar han ha kört den efter det. Videon var lite trist men fina bilder från Hälsingland.

Och tack allihopa!

Linda> Jag väntar åtminstone till jag har en examen till. ;) Men det vore så trist om folk inte fattade ironin...vilket de inte kommer att göra.

Anonym sa...

Mojligt, men sa underbart kul for oss som fattar :)