onsdag, december 29, 2010

Planerad kultur

Några godbitar att se fram emot har jag redan skaffat mig för 2011. I februari är det dags för Säkert! och i mars blir det The Ark. Ser fram emot båda fantastiskt mycket! Klubbspelning med Ark kommer bli speciellt. Det var längesedan jag såg dem och det ges ju inte så många chanser till heller. Det bandet kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, av lite olika anledningar.

Någon håkanbiljett blev det dessvärre inte, på grund av osynk och dålig kommunikation, men jag såg ju honom nyss och får väl lägga mina stackars slantar på något annat.

Sedan ska jag gå på Stockholms stadsteater och se deras uppsättning av Sofi Oksanens Utrensning. Det ska också bli väldigt spännande. Senare under våren tänker vi oss, jag och mitt teatersällskap E, att vi ska se den finska originalversionen av samma pjäs som Riksteatern ska turnera med.

Så oavsett hur 2011 tänkte bete sig mot mig så har jag några godbitar inplanerade redan nu.

Inga kommentarer: