torsdag, februari 01, 2007

Sovmorgon

Jag försov mig till min lunchdejt idag. Jag är en dålig människa! Tur att Lilla M bor nära i alla fall. Kastade mig i en klänning och mina röda strumpbyxor (det där sa jag bara för att jag ville säga att mina tomatröda strumpbyxor är skitsnygga), tog kakan under armen och gick dit. Jag fick grekisk sallad och så fick jag en bok för att hon tyckte jag behövde den. Vi hann till och med dricka lite kardemummakaffe men vi glömde kakan så jag donerade den till hushållet. Snabblunch blev det och jag känner mig somsagt lite dålig. Men solen skiner! Det är bra.

Dagens låt: hm, vet inte riktigt än men just nu spelas Moneybrothers Dom vet ingenting om oss på radio. Den är bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tomatröda strumpbyxor... hmm sexysexy... :) Samma färg som min näsa idag månne?

S. sa...

Nu har ju inte jag sett din näsa så det är lite svårt att uttala sig om. Misstänker att det inte riktigt går ton i ton. Skulle det göra det så tycker jag synd om dig. Klarröda är dom. Very nice. Någonting säger mig dock att du skulle tycka dom var rätt fula. ;)

Anonym sa...

Ganska imponerande att försova sig när man ska på lunchdejt!

S. sa...

Eller hur... Det är inte första gången jag äter lunch till frukost. Däremot väldigt sällan jag verkligen försover mig.