onsdag, februari 28, 2007

Gäsp

Sitter här och småfryser. Läser om landskap men skulle hellre vilja sova. Trodde jag hade ett seminarium elva imorse. Det hade jag inte, jag hade visst seminarium klockan tre. Irriterande, men men nu hinner jag ju med det där seminariet jag sitter och läser för nu också. Men somsagt, jag skulle hellre vilja sova. Det är en grå och tråkig dag.

Igår gick jag lös på bokrean. En snabbtur där jag tog ett djupt andetag för att lyckas ignorera värmen och alla jobbiga människor. Gick hem med fyra böcker jag säkert hade klarat mig utan, men det var faktiskt bara böcker jag har funderat på att köpa tidigare.

Nu ska jag äta lite gröt och se om det kan göra mig lite piggare och gladare.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Igår var jag på bokrean endast tack vare värmen :)
Men det var fan svårt att ignorera alla jobbiga människor.

Anonym sa...

Vad blev det då? Böckerna alltså.

Anonym sa...

jag gick lös på rean på bokus och adlibris idag. ingen trängsel och superpocketrea på adlibris.

S. sa...

Jonas> Hej du. Det var inte alls mysigt med varm halsduk och svetten som rann efter ryggen. Dessutom var det nån människa bredvid mig som fes lite sådär lagom trevligt vid lyrikhyllan... Men är man ute och fryser kan man såklart gå in och värma sig lite.

Linda> Jag tror jag skriver ett litet inlägg om det faktiskt.

Em> Jag har redan haft ångest i form av "jag borde handlat på nätet för det är så mycket billigare" men försökte intala mig själv att det är trevligt att titta och handla fysiskt och hej och hå och så.

Anonym sa...

haha du ser s, människor luktar illa på offentliga platser :)

Anonym sa...

It wasn´t me :)