fredag, februari 09, 2007

Ironic

Gjorde ett såntdär fånigt test som jag hittade en länk till i en annan blogg. Väldigt få frågor var det den här gången och de sa inte så mycket. Så därför var det kul att låten som blev min faktiskt var en låt jag verkligen älskade 1996! Det kunde nog inte bli mer rätt.

Your 1996 Theme Song Is: Ironic by Alanis Morisette

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
Who would've thought ... it figures

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm hade nästan glömt bort att hon fanns. Hemskt fult av mig, men blir genast sugen på ngn slags Alanisfrossa. När man transkriberar kan man dock inte lyssna på musik. när man transkriberar har man tråkigt. När man transkriberar riskera man dö av tristessdöden.

S. sa...

Ja häromdagen kom jag att tänka på att jag nästan hade glömt att jag hade sett henne live. Så det kan bli. Trots att turnétröjan är väldigt skön att sova i.

Dö inte av tristessdöden snälla du! Slå mig en pingel istället när du behöver en transkriberingspaus. Prommis, kaffe, te, semla eller bara lite skitsnack. Jag är öppen för allt! Haha.