torsdag, november 30, 2006

Energi

Igår när jag cyklade till den skola där jag tillbringat många timmar denna höst så konstaterade jag att jag inte har någon energi kvar. Snacka om sparlåga. Det känns som att jag använt hela höstens energi nu. Jag skulle behöva minst lika mycket till för att sätta riktig fart med examensarbetet nu. Idag har det inte gått att uppbringa något sådant. Idag var kanske en dålig dag att försöka. Jag känner mig som ett russin och jag gillar inte ens russin. Den här hösten har varit grymt energikrävande, på alla plan. Och den här varma mörka november tar fan knäcken på mig snart! Fast idag fick jag en glittrig liten adventskalender med posten. Det var fint. :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Russin som är så gott. Speciellt i glögg. Glögg spetsad med whisky.

S. sa...

Russin är vidrigt. Och inte menar du väl att du tänker din hang up på Jack Daniels leda till att du häller skiten i glöggen?

Glögg är förresten överskattat det med.

Anonym sa...

Nej Jack Daniels dricker jag rent. Men i glöggen häller jag lite blillig blended skotsk whisky.

S. sa...

Aha. Sorry att jag är så neggig, men jag hatar russin och jag hatar november.

Anonym sa...

Glögg ger halsbränna. Halsbränna botas med samarin. Samarin suger och smakar skit. I November är det mörkt. Det är bra när det är mörkt, då kan det bara bli ljusare. Med ljuset kommer energin... Whiskey och cola smakar som julmust. Julmust är gott. Det dricker man till jul. Snart är det jul. Jul är kul. I a f med stora mängder "julmust".

Anonym sa...

visst ja, jag köpte ett paket russin igår. vet inte varför. men det var helt ok i hop med havregryn och yoggi...

S. sa...

Uäää