fredag, november 10, 2006

Flin

Jag är så nöjd och glad. Hade jag varit mätt också, och haft vemodet i kontroll så hade det varit nästan perfekt. Hahaha, gah, moahhh! Förut idag var nerverna utanpå, men nu har de hittat tillbaka och bytt plats med känslorna som ligger utan på huden eller i luften runtomkring mig. Jag vet inte var jag befinner mig riktigt, men ikväll var jag bara där. Okej, någon liten avstickare åt nåt håll kanske. Men annars var jag där i nuet och lät musiken svepa iväg med mig. Det och stunden efteråt kan jag leva på länge. Hoppas jag.

En dag kanske jag berättar alltihop.

I och för sig finns det en risk att jag tjatar ihjäl en och annan av er, varesig ni vill det eller inte. Men bloggen är inte riktigt mogen. Inte för den långa varianten. Inte idag. Kanske imorrn. Kanske aldrig.

Sov sött.

Inga kommentarer: