lördag, november 04, 2006

Loneliness

Jag fick ett samtal. Jag blev glad, över att jag fick det och över att få höra den smått otroliga historien. Så fint! Men ensamheten är inte borta, inte tomheten heller. Ibland blir den så påtaglig. Kära kära vännen. Men jag är glad att du finns där.

Och vilken grej alltså!


Can you keep a secret
I'm just as weak as you
Afraid of living without you
Afraid of dying out of love

It's a new thing I have for you
I'm alone, but the loneliness is gone

Somekind of space we live in
Emptiness grows from inside
On our own we are weightless
With you I stand my ground

You'll always be the better half of me
It's a new thing I have for you
I'm alone, but the loneliness is gone

The Loneliness Is Gone - Anna Ternheim

2 kommentarer:

Matt sa...

Men nu kan ju inte jag citera den där texten på min blogg.

S. sa...

Jodå, det kan du visst! Jag lovar.