torsdag, november 09, 2006

Självcensur

Jag skrev en grej inatt som jag hade tänkt "posta" här, men nu vet jag inte om jag ska det. Nog för att spärrar av både det ena och det andra slaget verkar ha släppt på sistone men allt som skrivs nattetid lämpar sig inte för bloggande. "Allt lämpar sig inte för tryck" som man säger. I alla fall inte om man gör anspråk på att ha typ eh...integritet eller nåt.

Vad pretto det blev nu.

Idag har jag tränat för tredje dagen i rad och jag börjar bli något stel. Sedan var jag på filmseminarium och såg But I'm a Cheerleader. Den var bra, och jag skrattade mycket! Nu ska jag nog sova min skönhetssömn (ja, eller hur...) och imorgon har jag först jättemycket att göra och sedan väntar en av hösten största begivenheter (ja, om nån skulle fråga mig alltså...och här är det jag som sköter snacket.)

Åh, jag glömde. Det vankas bäbis på sina håll också. Oliiiidligt spännande är det! Any day now!

3 kommentarer:

emelie sa...

självcensur kan nog vara bra ibland i bloggsammanhang.

jag tvättar och bakar idag... (och pluggar lite lite lite)

S. sa...

ja man kan bli onödigt öppenhjärtig ibland. det i takt med att fler läser den är kanske dumt. å andra sidan tänker jag inte ha någon töntig bloggkris i stil med "åh vad vill jag med det här, nu måste jag internetdö lite" som man hittar i bloggar ibland. jag och min blogg har ett avslappnat och fint förhållande till varandra, även om jag vänstrar ibland med andra ställen och min fina röda riktiga dagbok som känt sig lite illa behandlad de sista åren.

emelie sa...

mm jag har tre parallella dagböcker utanför bloggen...