onsdag, november 29, 2006

Jaahaa...

...vad ska jag skriva nu då?

Ingen som väl är online på MSN har tid att prata med mig. Dom ska bara laga mat! Jag som är så rolig att prata med! Inte? Nähä. Jag borde också laga mat. Eller typ värma och hacka och slafsa ihop. Ska äta vegetariska tacos i mjuka bröd typ. Leftovers you know. Eller "husets resurser" som det kunde stå på matsedeln när man gick i skolan. Fast då var det inte tacos. Men väl rester som de tjusigt hade försök förklä.

Jag köpte långa randiga vantar utan fingrar för ett tag sedan. Eller tumme finnes, en halv på varje, och sen får de övriga fingrarna umgås i samma öppning. Jag utnämnde dem till mina uppsatsskrivarvantar. Bra att jag har vantar men ingen uppsats än så länge. Vantarna är gosiga och sköna. Jag frös igårkväll. Lite överallt. Så jag somnade i mina vantar. Vaknade i dom imorse också fascinerande nog. Hjärtigt favvonattlinne och randiga uppsatsskrivarvantar. Übertjusigt!

Imorrn ska jag hämta ut biljetter till TAWs turnépremiär i mars. Tjoho! Tredje raden på Rival here we come.

Nä, den där maten...den kanske vill bli uppäten. Kallt om armarna är det också. Eller handlederna. Ska nog ta på mig mina uppsatsskrivarvantar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag också bokat. Andra raden. Men ganska långt till höger. Så jag vetefan. Jag vill sitta på sjätteraden i mitten.

Anonym sa...

Sorry att jag blev hungrig. Jag brukar bli det ibland :) Idag är jag mätt och msn är på...
Rock on

S. sa...

Matt> Vi fick andra raden först men gjorde en ny bokning på tredje. Vi sitter förmodligen rakt bakom dig då för vi sitter på tredje till höger. Så sjätte i mitten är bäst det eller?

Mange> Det är okej, äta bör man annars dör man.