lördag, augusti 23, 2008

TGIF

Kanske ska börja göra en Love och skriva det på tavlan. Det gjorde alltid vår lärare i engelska och svenska på högstadiet. Varje fredag under hela högstadiet. Thank God It's Friday. Jag överlevde veckan, jag tog tåget hem och sen var jag tvungen att göra en jobbgrej till, nämligen att ringa mitt första föräldrasamtal någonsin. En av mina elever som inte var där den skulle sista lektionen. Det gick bra och det ordnar sig nog men det var lite jobbigt att ringa.

Cyklade sen till M&M och vi åkte och köpte sushi. Jag beställde 12 bitar, och miso, och kom sen på att rullarna brukar vara sjukt stora på det här stället, så ja...mätt blev jag. Och där satt vi sen, tre utarbetade lärare. Begav mig hemåt vid elva och då hade det ena M:et och hundarna somnat i soffan. Jag funderar nu på att krypa ner i sängen och kolla på min nya Ani-dvd. Live at Babeville.

Tänkte bara jag skulle tala om för er att jag lever, ifall det var nån som undrade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrade. Det är alltid skönt att känna sig uppdaterad!