söndag, augusti 31, 2008

Dagens gig

Idag var jag och Lilla M. och kollade när F. spelade på Stora torget under namnet Flowers by Irene. Jättekul att se och öronen blev glada!

Tydligen såg jag väldigt stressad ut när jag gled in på torget idag för både F. och Lilla M. utbrast "Vad du ser stressad ut!". Det senaste dagarna när folk frågat mig hur det går på jobbet har jag upptäckt att jag har svårt att tänka efter och formulera hela meningar. Ut kommer förvirrat sluddrande. Stress, trötthet och en förkylning gör nog sitt till. Går runt i min egen bubbla lite. Efter spelningen gick Lilla M. och jag och fikade kaffe och kardemummabulle. Det satt fint. Sen var jag helt slut och behövde gå hem och vila. Vila har jag ännu inte gjort men jag har å andra sidan inte gjort nåt riktigt ansträngande heller, förutom att hosta.

Flowers by Irene med gästartist Michelle.

Inga kommentarer: