söndag, augusti 24, 2008

Söndagsgäsp

Tog en lång prommis med Em. Jag var lite kaxig och visste precis hur vi skulle gå men efter nåra "vi går hitåt", "äh, vi svänger in här" eller "jamen då kommer vi ju dit" var fröken S. relativt lost. Fick se nåra gator där jag inte tror att jag varit förut riktigt och upp på en konstgjord ås med utsikt var vi också. Fint. Sen gick vi in till stan och drack kaffe och åt bulle. Så nu är jag trött och skulle nästan behöva en tupplur. Det finns dock en och annan sak jag skulle behöva ta itu med. Helgen går fort men det har varit en skön helg. Jag längtar redan till nästa då jag får sovmorgon igen, haha. Skämt åsido, men jag har en tuff vecka som väntar. Speciellt tisdagen kommer att bli outhärdligt lång på jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha tänk att du kommer ihåg att det var chokladrulle =D Jag åt upp min och Emelie sparade sin i flera veckor...hon tyckte inte vidare om choklad men ingen anna fick röra!

S. sa...

Jag har ett bisarrt bra minne ibland. ;) Haha, så Emelie sparade sin hon. Hehe, ja det var väl inte mycket hon åt där ett tag...