söndag, augusti 03, 2008

Joråsatt

Igår var jag på trettioårsfest och fick stryk i både guitarhero och singstar. Jag var dock mycket nöjd med att äntligen få prova på dessa prestigeladdade aktiviteter. Fast jag vann lite guitarhero i alla fall och låg väldigt jämnt med sjungandet när jag körde mot S. Inte så mycket roliga låtar att sjunga dock och Lena Ph och Carola är fan inte lätt, egentligen. Spelade även boule och mitt lag kom sist. Kan dock stolt säga att dom två poäng vi faktiskt lyckades skrapa ihop helt och fullt var min förtjänst och jävligt snygga.

Ute i sommarstugeobygden serverades även god mat, vin, blåbärstårta och grejer. Partytält höll regnet och kylan borta från gäster, mat, musikanläggning och spel men är det ändå inte härligt med svensk sommar och att bli tvungen att ta på sig fleecetröja efter nån timme trots att man redan är rätt bra påbyltad?

Inga kommentarer: