lördag, juli 12, 2008

Denna dag, fast senare

Nu har jag även hunnit med lite Hellsongs, Christian Kjellvander, Marit Bergman, Billie the vision and the dancers och Nina Kinert. Ja, och så sjöng jag lite i bilen till den lokala 60-/70-/80-talsradiostationen medan jag körde in till stan.

Jag funderar på att sortera högen med block som legat här på golvet i nåra dar nu, sen jag började sortera. Eller så kanske jag ska spela gitarr. Eller städa nån annanstans. Eller fortsätta gräva ner mig i youtube. Kanske filosofera lite över sakers tillstånd. Ids jag det? Det är en lugn lördagkväll.

Uppdatering:

Nu slocknade den gamla jordgloben här bredvid. 23.03, vad är det för jävla tid att slockna? I vilket fall somhelst så var det detta jag tänkte bjussa er på: Marit Bergman featuring Titiyo - 300 slow days in a row.

Inga kommentarer: