måndag, april 30, 2007

Walpurgisnacht

Valborg. Den största dagen på året i den här stan. Jag är förmodligen den enda som nyss tagit mig ur duschen och inte tagit mig ut på stan än. Ska möta Em och co. snart, eller för typ tio minuter sen. Jaja, jag lär väl hitta dem i parken bland alla andra tusentals människor. Nemas problemas.

Igår skulle det klubbas men det blev inte riktigt så. Efter 40 minuter i kö var stället proppfullt klockan åtta och kön avvecklades. Well well, kvällen blev trevlig i alla fall.

Vi ses post Valborg! När staden går in i komatillstånd.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas valborg blir trevligt, och att du är en av alla ful(l)a studenter =)

Anonym sa...

Jag är alltid snygg när jag är full! ;) Eller var det full när jag är snygg? Hm.

S. - hemma och hämtar öl

Anonym sa...

Hoppas det blev en kalas-Valborg igår :) Jag dyker ner idag igen, när allting gått in i komatillståndet...

Vad feg jag är som bara flyr fältet så där, men det har varit riktigt bra här uppe, så jag klagar inte ;)

Fika idag?

Anonym sa...

Huvudsaken du haft det bra! Jag hör av mig.

Anonym sa...

Jag tycker att Uppsala var en väldans trevlig stad att fira Valborg i iaf :)

Anonym sa...

Ja jag hörde att du hade varit här! :) Själv har jag nu gjort min nionde Valborg eller nåt sånt i stan. :P