söndag, april 08, 2007

Påskdagen

Klockan är snart fem. Jag borstar tänderna och har nästan klätt på mig. Det går lite i slowmotion här idag. Igår tog jag ett tidigt tåg norrut efter alldeles för lite sömn. Det bidrog i allra högsta grad till att jag var så fruktansvärt trött när jag gick och la mig fyra imorse och sedan sov som klubbad i många många timmar. Så himla skönt! Lite seg idag dock, men det beror nog inte bara på sömnen...

Var hos min namne och hennes man igår. Där var också Hannapanna och två till. Vi drack vin och hade det trevligt innan vi sedan drog ner på stan och ut på krogen. Kass musik i form av enormt enformig och tråkig r n' b och hiphop på enormt hög volym till trots så hade vi kul. Framförallt så kul att träffa både S och H! Framåt tresnåret gjorde jag delar av sällskapet sällskap till MAX men hann ju bara dit innan det var dags för mig att vända om mot bussen.

Och idag, idag är jag trött. Kanske ska läsa en bok eller nåt. Jag har Sara Stridsbergs Drömfakulteten på gång. På gång att börja med i alla fall.

Inga kommentarer: