fredag, april 13, 2007

Pluspoäng

Nog fan är det pluspoäng på att våttorka taket i badrummet?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen, det gjorde jag nog inte ens nar vi flyttstadade. Vad flyr du fran?

Anonym sa...

Är det kanske som så att du flyr från den städning som egentligen behövs? ;)

Jag borde fan sova..

Anonym sa...

Vuxenpoäng!! Massor av dom :)

Anonym sa...

Jag städade lite i badrummet och råkade torka lite i takregionerna och upptäckte att det faktiskt behövdes. Plus att det blir fläckar precis ovanför duschen. Det blev det när jag bodde i korridor också, liksom som att fukten och färgen hittar på nåt skumt ihop. Nu är det så fint så! Nu kanske jag bara ska fixa golvet där inne också ;)

Matt sa...

Hur fan bär man sig åt om man inte är 2 och 30 lång?

Anonym sa...

Fundera på den du. ;) Jag kan komma på flera sätt.