söndag, april 22, 2007

Allt i sin ordning

Jag gick inte och la mig vid tolv igår som jag var påväg att göra. Ni kan alltså andas ut (alternativt skaka uppgivet på huvudet). Lilla M och jag tog oss en nattlig promenad. En ganska lång en också eftersom det fanns mycket att säga. När vi hade promenerat klart och var lite frusna hade vi fortfarande inte snackat klart så då blev det en kopp te. Sen gick jag hem. Gick jag och la mig? Näe det dröjde nån timme. Tror jag sovit gott inatt, även om jag drömt massa saker, men nu är det eftermiddag och jag är fortfarande trött.

Ska ta itu med dagen nu. På riktigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att vissa sov gott iaf... själv sov jag på ett jävla liggunderlag och sov typ 5 timmar. =)

S. sa...

Hehe. Du får ju åtminstone köra med luftmadrass när du gör sånadär saker...

Jag sov som en liten gris bland mjuka kuddar och täcken. :) Men dagen blir kort. Scheisse.