fredag, mars 27, 2009

TGIF!

Idag känns det extremt skönt med fredag. Jag har jobbat, och det hårt, hela veckan. Med en förkylning i kroppen dessutom har jag varit rätt sänkt på kvällarna. Idag har jag haft rejäl huvudvärk, varit fortsatt hes och trött. Eleverna har stundvis varit helt uppåt väggarna.

Efter en dusch och lite käk ska jag iväg och se Eldkvarn. Har aldrig sett dem så det känns kul. En kompis erbjöd sig att fixa in mig och gratis är ju som bekant gott!

Den där maten ja... I något halvdött skick var jag in på affären för att köpa mig en färdig pasta till middag. Ville ha en med köttfärs och högg tag i den som låg näst överst i köttfärshögen. Precis när jag ska betala ser jag att det inte är en köttfärs utan en med skinka. Skinka funkar väl det med men anrättningen är proppad med gröna ärter och gröna ärter det funkar inte alls hos mig. Jag ska peta bort varenda jävel.

So long!

Inga kommentarer: