söndag, mars 22, 2009

Söndagsfrustration

Egentligen vet jag inte om det är frustrerad jag är heller. Jag är mest håglöst trött. Okej, jag somnade lite sent men jag vaknade av mig själv och i hyfsad tid. Jag är förkyld men inte så fruktansvärt. Varför är jag då så jävla trött, nu igen?

Jag vill gå en promenad men vet inte åt vilket håll. Jag borde handla mat men ingen mat känns lockande. Jag funderar på att läsa eller se på lite film eller serie men det känns inte lockande heller. Disken känns definitivt inte lockande.

Egentligen vill jag nog mest lägga mig under en filt och stanna där resten av dagen. Jag tror det vore ett ganska säkert tillhåll. Där riskerar jag inte att träffa en endaste människa, vilket känns ganska skönt idag även om det mycket väl kan vara så att det är helt fel grepp för dagen.

Inga kommentarer: