onsdag, mars 28, 2007

Solen

Jag måste ju bara förtydliga att det är underbart att solen skiner! Även om allt inte är solklart i mitt huvud hela tiden, angående både det ena och det andra, så är det liksom ändå mest bra. Det känns mest bra i magen. I lördags bara slog det mig att jag var glad, riktigt glad. Inte för att jag inte varit glad något innan men precis just då var jag jätteglad och avslappnad. Solen sken och jag skulle iväg och träffa kompisar och var bara...glad. Eftersom jag blivit något av en mespropp i vissa hänseenden så blev jag så rörd av mig själv att jag fick tårar i ögonen. Är det inte vackert så säg? ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

så fint så fint!

men jag håller med, jag kommer på mig själv med att inte ens lyckas vara riktigt bitter över att jag är instängd bland en massa muppar. Solen skiner ju ändå in så vackert, och jag kan gå ut i solen och dricka kaffe.

Anonym sa...

Haha, ja, lite sol gor underverk. Har fattar de inte hur Svenskar orkar bo i ett land med sa mycket morker. Jag forsoker forklarar den svenska sommaren som (kanske) gor det vart det, men den maste ju upplevas for att forstas.

emelie sa...

bitterheten återupprättad! The pollensäsong is here.

Anonym sa...

Och jag ska till tandläkaren...

Anonym sa...

haha konstigt att det alltid är samma personer som klagar på vintern som sen gnäller om pollen, när äntligen solen är här...
jag tror att sahara är rätta stället att insupa den omnämnda på :D

Anonym sa...

Det är väl inte så konstigt egentligen...