onsdag, mars 07, 2007

Käftis

Tillslut blev jag bedövad nog, efter tre sprutor, för att det skulle gå att borra ur gamla lagningar och lägga i en ny. Som mest bedövad var jag nog när jag gått därifrån. Halva ansiktet och lite till liksom. Inte långt från Seinfeldavsnittet där Kramer blir tagen för utvecklingsstörd för att han varit hos tandläkaren och sluddrar och dreglar.

Nu hoppas jag att ilandet försvunnit helt, nästa steg är annars nämligen rotfyllning. Kan inte riktigt känna efter än eftersom hela käken är helt trött och spänd. Jag tycker nog att det är dags att införa presenter hos tandläkaren även för vuxna, speciellt med tanke på priset. Konstaterade att det är tur att jag inte har någon tandläkarskräck, eller "tandvårdsrädsla" som dom kallar det. Det var en tillräcklig pärs ändå idag...

Inga kommentarer: