tisdag, mars 13, 2007

Google

Det kan vara bra att ta sig en titt då och då. I alla fall om man inte har världens vanligaste namn. De första träffarna på mitt namn är en modellsajt där en av mina namnar poserar i bikini. Sedan kommer ett par andra träffar om jobbrelaterade grejer i stil med bank, revision, bygg eller något sådant. Minnet är kort ibland. Först på femte plats är det jag som avses. En uppsats. Dock inte min! Däremot figurerar jag i tackordet till en väns uppsats. Har inte läst uppsatsen i sin helhet och därmed inte tacket, så det var kul! På sjätte plats kommer den enda träff som faktiskt handlar om mig, min C-uppsats. Den låg högre upp förut och förekom två gånger också. Hm, jaja. Bildgoogling genererar inte något. Förut fanns där målningar som modellnamnen gjort, och den sidan brukade också toppa den vanliga googlingen. De var från en konstskola i min gamla hemstad så det är säkert nån som trott att det var mina, hehe. Nu verkar de ha försvunnit i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.sandrarestaurang.se/

Nä detta var vad jag fick upp på ditt namn.... Lasse Stefanz spelar :)

Anonym sa...

Där ser man! Men du lär ju inte ha googlat förnamn + efternamn där.