lördag, december 23, 2006

Up north

Ja, så var jag här då! Sedan jag kom hem till päronen igår har jag hunnit köpa sista julklappen, få mera födelsedagspresenter, äta lunch med S., springa på en gammal klasskamrat som hade fått en skojig dialekt, ätit god mat, druckit ett glas vin, druckit glögg, slagit in julklapp, klätt julgran, sovit gott och vaknat relativt tidigt, kollat på Madicken på TV, tvättat lite, kollat på Fugelsang (nu igen) och definitivt inte gjort ett jävla skit på uppsatsen. Måste bli bot och bättring snart! Om nån timme kommer min faster hit och vill ge mig mer presenter. Intressant. Päronen har fått för sig att vi ska äta lutfisk. Daller daller. Ikväll kommer brorsan hem också. Imorrn är det julklappar, mat och julafton och förhoppningsvis får jag heja på Mis bäbis också en sväng.

Födelsedagen var bra förresten. Speciellt kvällen. God mat, öl och vin, trevligt sällskap och en jävligt bra konsert.

Nä om man skulle ta och plugga lite då kanske.

Inga kommentarer: