torsdag, december 14, 2006

Ska bara...

Som Alfons med sågen ni vet. Rör inte sågen Alfons! Närå, ska bara... Petite moi är "ska bara" av stora mått. Men nu ska jag bara skriva lite uppsats innan jag skriver något här om Jösses Flickor. Tänkte att det är bättre att jag ska bara skriva uppsats innan bloggande än tvärtom. Jag lyssnar på gammal feministprogg (Hanna från Arlöv hej, jag lärde mycket av dig...as we're speaking) och äter skumtomtar. Juleskum ni vet. Jag ska äta lite tråkig fiskgratäng nu och sen jävlar ska jag skriva lite uppsats! Eller, jag gör det samtidigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, bra blogg. "Ska bara" - Dig i ett nötskal. Men ett tips: "Håll dig till skumtomtarna" :)

S. sa...

Hm, det där känns lite bekant. Borde det det? Varför gör det det? Det känns typ...Kjell Bergqvist.

Anonym sa...

Aha.. det är Kjelle det känns som...