onsdag, december 20, 2006

Kylskåp

Imorgon fyller jag år. Är det för sent att önska sig ett kylskåp? Alltså jag har ju ett men det är litet och det går inte att fästa kylskåpsmagneter på dörren. Jag tror kylskåpsmagneter ska bli min nya grej eller nåt. Finns ju så många snygga! Å andra sidan är det inte skitsnyggt med en kylskåpsdörr som är full av magneter. Men några! Hm, om det är ett sånt kylskåp med hälften frys är det bra för frys det har jag ingen. Och när jag tänker efter så har jag lite trångt här hemma, så kanske en fin lägenhet att ställa kylskåpet i också?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tankte precis pa det, vart hade du tankt ha det? ;)

S. sa...

Jag ser det inte som någon överhängande risk att jag får något. ;) Och än så länge har jag bara två magneter och dom får plats på hushållspappershållaren.

Anonym sa...

Jag har kylskåpsmagneter med Avril och SMG på mitt kylskåp.

S. sa...

Jag blir SÅ förvånad. ;)

Anonym sa...

jag har ett förbaskat stort och gammalt kylskåp, men inga kylskåpsmagneter. grattis på födelsedagen än en gång, hoppas konserten är bra!