tisdag, december 26, 2006

Trött

Jag är så trött. Det verkar inte finnas någon ände på det. Idag har jag vaknat, klätt på mig, ätit frukost, fikat, gått en promenad tur och retur till ICA, tvättat en maskin tvätt och nu sitter jag och hänger över min uppsats. Gääääsp. Imorgon börjar jag jobba tio över sju. Lovely. Tur att det bara är tre dagar. Hoppas att det inte blir snorhalt och hoppas att det inte snöar eller regnar. Jag tror jag skulle behöva lite kaffe intravenöst.

Hoppas ni har/har haft en trevlig jul! Det har jag. God mat i lagom mängd och trevliga julklappar. Sovit, slöat, ätit, kollat på TV och spelat lite spel har jag gjort. Jag köpte ett spel med nostalgitema till min familj. Jag har kommit sist båda gångerna vi spelat det. Skulle kanske ha köpt ett TP istället, hehe.

Inga kommentarer: