lördag, december 30, 2006

Silver

Jag tror jag behöver en jävligt snygg silverring. En enkel en som är skön och snygg och som man vill ha (på sig) nästan jämt. Mm, det behöver jag! Kommer att tänka på en jag såg nångång tidigare i år. Som är av samma sort som ett halsband jag fick när jag fyllde 21 eller så. Synd bara att den skulle kosta typ alla julklappspengar. So I think not.

Fan, nu kom jag på en grej! Jag tar ju examen snart. Examensceremoni och hela kittet ska det visst vara också till min stora (nåja) förvåning. Då kan man ju önska sig present! Eller? Hm, och om jag tar en till examen sen, även om det är nada festligheter då, kan jag önska mig mer saker då? Haha.

Sataan, nu sträckte jag mig i nacken! Aaaj! Högmod går före fall. Shit, måste sluta nu. Bye.


Uppdatering: Jag överlevde. Ifall det vad någon som tvivlade alltså. Jag tror inte ens att jag fick några större men än just för stunden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är till att samla alla tilllfällen att få presenter på under en och samma månad! Gott nytt år!