tisdag, december 05, 2006

Today is a good day

Allt är ju relativt men jag har haft en riktigt bra dag idag. Somnade sent men kände mig ganska väl till mods och sov bra. Sov rätt länge och låg sedan kvar i sängen och småslumrade och läste tidningen. Det kändes rätt bra det också trots att jag hade viktiga saker att göra. Tackade nej till en dags arbete imorgon. Chanserna till stålar är inte många men det var kort varsel och en hel dag då jag behöver arbeta med mitt examensarbete. Har knappt ätit något idag men loggboken blev klar i alla fall! Känner mig mycket nöjd med att den är klar. Innehållet är jag i alla fall nöjd med, mer än så blir det inte. Ska bara läsa igenom och skriva ut nu. Regnet öste ner förut så det var inte aktuellt att lämna in den idag. Nu ska jag ta och torka håret och bege mig neröver stan för en öl eller tre med kursare jag inte träffat på år och dar.


"It's just a matter how I define
My state of mind."

Jag älskar den här låten och även om jag inte kan skriva under på precis allt i den så talar den till mig. Mångbottnad och vacker. Att skriva en sån låt om en bra dag, bara det är för underbart haha.

So long.

Inga kommentarer: