onsdag, maj 14, 2008

Martha

Jag har sett Martha nu och det var finfint. Jag är jättetrött, så trött att Martha nästan höll på att sjunga mig till sömns ett tag. Tror det var första gången på hela dagen som jag satt ner och slappnade av ordentligt. Bäst var Factory och självklart Bloody Mother Fucking Asshole. Sen var det ett gäng låtar från nya skivan som var väldigt bra också, som Bleeding All Over You och You Cheated Me. Lite besviken är jag att jag inte fick höra Ball and Chain. Och eftersom jag tänkt skriva mer ordentligt om konserten imorgon så lämnar jag er med ett litet videoklipp. Gammalt, men bra låt. Och hon är coolare än sin brorsa, alla gånger.

2 kommentarer:

Matt sa...

Men är hon coolare än sin farsa?

Och du är ju en social figur som kutar iväg som om du hade eld i baken.

S. sa...

Ja sorry, men jag hade bråttom. Jag var så trött och ville hinna med 22.11-tåget hem och kom på att jag skulle gå på toa innan dess. Jag hejade ju i alla fall!