torsdag, juli 19, 2007

Maaaaat

Jag är hungrig! Ska snart bli lite bullköttar här. Med potatis, sås och lingonsylt. Det var inte direkt igår jag åt det. Har skickat brorsan på affärn. Affärn... Det blir lite fler såna ändelser ('n) på ord än vanligt har jag märkt. Det var nåt jag tänkte på förut idag men vad det var för ord det har jag glömt. Tror inte jag säger "hunn" istället för hund/hunden än i alla fall, haha. Det har jag väl inte direkt gjort tidigare heller så. Hehe, kanske var det "blon" jag tänkte på? Blon som sipprade ur min tå häromdan, haha.

Sex arbetsdagar kvar nu om allt går som planerat. Riktigt trött är jag nu. Den där första postkoman har övergått i en mer konstant och rejäl trötthet. Man är mer uthållig än förr men samtidigt mer riktigt trött.

Jag känner mig lite rastlös också. Jag vill hitta på nåt kul snart men det verkar inte riktigt vara någon som vill leka med mig. Nu ska jag leka lite med min gitarr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar få höra att jag uttalar "toan" och "datorn" roligt. Om du undrar.. :P

Anonym sa...

Jamen det heter ju toooan och inte to-an och daaatorn inte da-torn! :)