fredag, juli 20, 2007

Bortskänkes

Hej mina vänner och andra som jag känner. Är det någon som är sugen på en bikini i stl 38? Det ligger ett gammalt men oanvänt så kallat "reafynd" i min garderob här till ingen nytta. Tyckte den var så fin när jag köpte den men som det kan bli när man handlar på rea så blev det ju inte mycket till fynd i slutänden eftersom den var för liten. Det var ju nåra år sedan det här, idag tittar jag inte ens på den storleken hehe, men vi snackar väl det här millenniet i alla fall.

Den är vit med röda blommor och lite rosa på. Blommor utan att vara gullig. Lite trekantsvariant på bhn fast sådär så trekanterna sitter fast och inte far runt som dom vill på ett snöre. Trosorna är av vanlig modell men kanske rätt lågt skurna fram.

Nå? Annars åker den med lite gamla t-shirtar och annat skrot till en hjälporganisation (som har en secondhandaffär alltså, bikinin ska inte till "barnen i Afrika").

Inga kommentarer: