måndag, april 05, 2010

Påskdagen

Påskdagen igår var en riktigt lugn dag. Dagens enda utflykt var en promenad till ICA framåt kvällen för att handla lite påskkäk. Så nu har jag ätit lax och jag har gjort en räkröra och jag har ätit gubbröra. Det luktar rökt lax i hela kylskåpet och gubbröran är så salt att läpparna krullar sig. Lönen är nästan slut också men det är ju bara 2½ vecka till löning, eh...

Jag grejade lite med iPhonen, och sakta men säkert bekantar vi oss med varandra. Har inte tid att lägga all vaken tid på att fixa med den även om jag är helt övertygad om att det skulle vara fullt möjligt.

Dagen igår avslutades med Six Feet Under-maraton och det börjar kännas lite vemodigt nu för jag har bara sisådär fyra till sex avsnitt kvar. Och jag som sällan gråter när jag kollar på TV/film vet ju att sista avsnittet blir ett riktigt gråtkalas.

Claire, min favvo.

Inga kommentarer: