fredag, april 09, 2010

Inferno

Jobbinferno just nu. Tid på jobbet idag: 9:15 - 22:05. Skulle ha varit där 08:45 men tågen krånglade. Så jag och kollega A. blev försenade till kurs med Kurt. Blädderblocksinferno i två dagar. Igår räknade jag till tretton separata blädderblockspapper uppe samtidigt. Vi har tränat coaching i förhållningssätt. Jag har en hel del åsikter om kursen men de har jag vädrat i två dagar så jag släpper det för nu.

Med avbrott för korta raster och en timmes lunch höll det på hela dan. Sen var det "fest". Vi fick mat och lite vin och sen var alldeles för många av oss tvugna att gå tillbaka och sätta oss och jobba. Helt vansinnigt och jättetråkigt. Varför inte lägga festen på fredagen? Tilläggas bör att vi har konferenser med start 8:00 imorgonbitti. De jag är involverade i börjar tack och lov senare så jag kan ta en liten liten sovmorgon (Ställa klockan på halv sju istället för kvart i sex) och sedan slutföra en del jobb ett par timmar. Planera nästa vecka måste vänta till...nästa vecka.

Imorgon kväll ska jag se TAW och det ser jag fram emot massor. Tror till och med att jag hinner hem för en tupplur efter jobbet.

Inga kommentarer: