måndag, april 05, 2010

Annandag påsk

Idag har jag inte hunnit med så mycket som jag hade tänkt, såklart. Dock har jag ägnat mig en liten stund åt provrättning, diskat lite och faktiskt kommit iväg på ett spinningpass. Jag skulle dammsuga, diska mer och rätta mer men tiden räckte inte till. Sedan har en del tid mycket riktigt gått åt till iPhonen. Har fått kläm på det mesta men inte allt. iTunes store jävlas med mig när jag ska registrera mina uppgifter, vilket jag behöver för att kunna ladda ner appar. Och var väljer jag att ställa telefonen på ljudlös, om jag nu skulle behöva det? Mm, är det nån som har några tips så är de välkomna.

Imorrn är det jobb igen så det är bäst jag fortsätter med provrättningen. Det kommer bli jobb dygnet runt den här veckan.

2 kommentarer:

Linda sa...

Ljudlöst är en liten knapp uppe på vänster sida på telefonen. Inte helt lätt att komma åt, man får ha spetsiga små fingrar eller långa naglar.

S. sa...

Ah, jag hade funderat på vad den knappen var för nåt. Var lite rädd att det var självförstöringsknappen eller nåt! Hade tänkt höra med dig faktiskt. :P Då måste jag bara lösa vad iTunes store menar med att ställa omöjliga frågor när jag ska uppdatera mitt konto där. Sen så!