söndag, april 11, 2010

Övning ger färdighet

Jag övar på att använda mina brillor vid datorn. Det går bra, små stunder i taget. De ena paret måste jag fixa lite justeringar på igen. De klämmer åt, speciellt på ena sidan. De paret jag börjat använda är möjligtvis lite förstora å sin sida.

Jag övar på min iPhone också. Lär känna den funktion för funktion. Jag har inte tagit dusten med iTunes store igen men ska väl göra det också så jag kan skaffa mig lite apps. Det är ju halva poängen med den. Gillar den i alla fall väldigt mycket efter att ha haft den en dryg vecka nu.

Nu ska jag ta en kopp choklad och sen ska jag gå och lägga mig. Tänkte läsa en stund innan det är dags att sova. Ja jag vet, klockan är tolv. Men jag somnar inte såhär tidigt en söndag och dessutom har jag lite sovmorgon på måndagar.

Inga kommentarer: