torsdag, januari 08, 2009

Såhär glad

Såhär glad blev Anna Ternheim när hon vann en av sina grammisar igår. Jag såg inte galan för jag hade annat för mig så det var kul att se klippet. Full, sa nån. Jag tycker hon ser nyktrare ut än förra året, vad nu det spelar för roll. Onyktra får väl artister vara på sin egen firmafest om dom bara är glada och inte otrevliga eller äckliga på nåt sätt. Nån rock n' roll måste det väl få vara? För det andra tycker jag att den där superlyckan och lulligheten känns rätt skön. Och vadå tacktal liksom, det där räcker väl? Jag log i alla fall för mig själv när jag såg hennes glädje.

5 kommentarer:

Matt sa...

Hon hade väl tagit ladd som alla andra på galan ;)

S. sa...

Äh.

Anonym sa...

Flatig hon såg ut i kostym, haha, men fin ändå faktiskt.

Anonym sa...

Flatig hon såg ut i kostym, haha, men fin ändå faktiskt.

S. sa...

Vadå "ändå"? ;)