måndag, september 15, 2008

Läskigheter

Ikväll går mina tankar till min danska vän K. Har inte hört av henne så mycket på sistone och har undrat var hon tagit vägen och vad som hänt. Det visade sig att hennes mamma blivit mycket allvarligt sjuk. Tänker på dig!

Jag tänker också på min östgötska N. som är orolig för sin mamma. Jag håller tummarna imorgon och tror och hoppas att det går bra!

Usch usch usch.

On the sunny side, eller hur man nu ska välja att se det, så har jag planerat in två träningstillfällen den här veckan. Det behövs, på fler sätt än ett. Jag kommer vara helt förstörd efter de genomkörarna.

Och så har Hannapanna födelsedag idag. Hurra hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sandra! Jag är sjukt dålig på att höra av mig som du vet, men läser din blogg varje dag. Det är så roligt att läsa om din vardag! Hoppas att allt är bra med familjen. Stor kram! // Nina

S. sa...

Nämen hej! Vad kul att du läser men det vore lite kul att få veta vad som händer i DITT liv också! :) Kram!