torsdag, september 25, 2008

Glad

Nu har jag varit lite onykter och dekadent dan före tidig jobbdag och det känns förbannat bra! Jag är glad! :) Jag har haft studiedag och diskuterat kvalitetsredovisning och lyssnat på en ganska trist partikelfysikgrej om den där svartahåletgrejen i Schweiz. Där nånstans slappnade mina händer av totalt kring kaffekoppen och jag tänkte att kanske kanske vilar min kropp nu och det är nästan som att vissa delar av mig sover och ja, snart är det här slut... Då gick vi ut i solen och "lekte lekar", dvs gjorde övningar. Sen var jag på ett möte inne i stan och sen hem och sov och duschade. Sen iväg och träffade A. aka Juline över lite nachos. Sprang på Sarlaparla och hennes vän/min gamla kursare som i bloggsammanhang (Sarlaparlas sammanhang) fått gå under namnet the Smul. Efter öl och nachos, och vegspett åt A., gick vi på releasefest för min vän Fredrocks band The Good Honey Society. Kändes ju inte så rockigt att gå hem typ halv tio men jag är en arbetande kvinna och lullig hade jag blivit, jag hade haft trevligt, jag hade köpt skiva och jag hade uttryckt min stolthet så mission accomplished typ. Nu är jag hemma och det känns fint att ha varit ute och ölat lite en vanlig simpel torsdag. Imorrn väntar mera studiedag, bla innehållande en busstur på vischan för att se på omgivningarna/ställena våra elever kommer ifrån. Ganska bra grej tycker jag.

Well, dags att sova för undertecknad. Nattinatti mina små kycklingar!

Inga kommentarer: