söndag, augusti 15, 2010

Trött söndag

Helgen har varit bra men jag är lite stressad. I fredags var jag ute och tog nåra öl med J som jag aldrig annars lyckas synka med. När vi skilts åt slöt jag upp med M och hennes vän A som satt och ölade på annat håll. Kort efter det gick vi hem men jag och M fastnade i en vägkorsning, som så många gånger förr, och diskuterade saker som Markus Birro, sommarprat, Eva Dahlgren och kriminalvård bland annat. Kom hem sent, somnade sent.

Igår var det dags för en trettioårsfest. Ems F fyllde år. Det var en mycket trevlig tillställning en mycket varm och fuktig kväll. När jag kom hem orkade jag inte gå och lägga mig utan fastnade först vid datorn och sedan i tidningen. När jag väl ville sova så gick det inte. Somnade framåt morgonkröken och är riktigt trött idag.

Imorrn är det allvar... Känns lite ödesdigert, som att det imorgon avgörs om hösten fylls av arbete eller arbetslöshet.

Inga kommentarer: