tisdag, augusti 17, 2010

Säljes/skänkes

Städar lite i garderoben. Den här gången gäller det sådant som känns lite för bra för att skänka till välgörenhet. Dock har jag en typ knälång trikåklänning från Indiska som nån kan få. Den är vit med grönblått mönster med 70-talsfeeling. V-ringad och rätt tajt. Stl M. Alldeles gratis!

Sånt som inom kort åker upp på Tradera för en billig penning: Svart skjorta (stretch, H&M, stl 44, liten i storleken), kort svart klänning (H&M stl L), kort lila klänning (oanvänd, H&M stl 44, liten i storleken) och tunn halvlång svart skjorta/tunika (H&M Divided stl 42, liten i storleken). Den senare skulle man faktiskt kunna få mot en kopp kaffe om man vill, innan jag lägger upp den på nätet.

Tanken är att jag ska avyttra en svart enkel långklänning, nästan helt oanvänd, och en svart volangkjol också men jag vet inte var jag lagt dom... Klart opraktiskt.

Inga kommentarer: