torsdag, augusti 02, 2007

Tillbaka på Gå

Det går inte bra för mitt lag. Det är bara att konstatera. Vem fan trodde jag att jag var där ett tag, va? Trodde jag att mitt lag skulle nå lite framgångar eller? Med tanke på att jag varken är bra på lagsport eller relationer borde jag insett faktum. Taktiken måste kanske läggas om lite. Subtil är ju inte bra, men inte superpå heller...speciellt inte om man inte känner för det. Det kanske är målen jag siktar på det är fel på?

Jag är tillbaka på Gå igen. Eller det har jag väl varit ett tag, om jag någonsin rört mig därifrån. Men nu är det fucking övertydligt. Same procedure as last year! Typ på dagen as last year.

Fucking kronisk åkomma är det det här. Så jävla tjatigt!

Men det finns några skillnader och en av dem är att jag vägrar att återuppleva förra årets backlash. Helvete heller att jag tänker kräla varesig på golvet eller i stoftet!

Det är dags att vakna nu, dags att vakna och lukta på kaffet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lukta på kaffet... hmm det lät inte tillräckligt aggressivt. För att citera någon rollfigur i Apocalyps Now (eller hur den stavas):
"Nothing is like the smell of napalm in the morning".. Säkert felciterat lika så. Men aggression är bra. Bitterhet är en livsstil.. :)

S. sa...

Nej jag vet, jag är alldeles för snäll för mitt eget bästa. Men dom som såg mig under min promenad idag kände nog kalla kårar ända in i märgen. Utom barnen som sa hej och frågade mig vilken sida av vägen man cyklar på, men det har inte med saken att göra. :P Du råkar inte ha lite napalm till övers?

Anonym sa...

Googla på det. Borde finnas något recept någonstans :)

Anonym sa...

sweetie, kom hem till uppis snart så går vi ut och blir tokfulla och tokraggar. för det är vi ju så jäkla bra på du och jag! kram.

Anonym sa...

Mm...