måndag, augusti 20, 2007

Music like mercy

Hittills i år:
Laleh, Debaser Medis
Ane Brun & DMF String Quintet + Wendy McNeill, Rival
Regina Spektor, Chinateatern
Tomas Andersson Wij + gäster, Rival
Lisa Ekdahl, Katalin
Tomas Andersson Wij, Katalin
Marit Bergman, Tyrol
Patti Smith, Cirkus
Marit Bergman, Timbuktu m.fl., Gatufesten
Anna Ternheim, Ramsby & Hederos, Anna & Idde, The Ark m.fl., Storsjöyran
Britta Persson m.fl., Parksnäckan

Planerat:
Anna Ternheim, Katalin
Lars Winnerbäck, Fyrishov

Funderar på:
Anna Ternheim, Grönan
Håkan Hellström, Grönan
Tingsek, Katalin
Lars Demian, Katalin
Miss Li, Katalin
Lars Winnerbäck, Annexet
Rufus Wainwright, Cirkus

Och när ni läser den där sista kategorin så tycker jag mig nog höra utrop i stil med "Åh vad bra, det där vill jag också gå på!". Visst hör jag det va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gå på Miss Li såklart! När?

S. sa...

4 oktober!